söndag!

fast egentligen skulle rubriken kanske hetat lördag... för det är väl den ni vill höra om?

igår var vi på lokalfest i asmundtorp.

började med att vi förfestade hos victor och paula, i slutändan var vi ändå nästan allihop som skulle dit. :) trevligt. det var jag, fredde, elin, jesper, victor, paula, johan och robin. och danne! klockan 9 åkte vi dit. :)

allting var trevligt i början och det var mycket folk. sen blev det dans och det var skoj det också :) blev lite för mycket dricka kände jag! senare på natten resulterade allting i bråk, sen så vi lämnade festen! ;) bäst så...

idag sov vi till typ tio, vaknade och kollade på tv lite och så sen somnade vi om igen. blev väckta vid två. på med kläderna sen åkte vi till micos och käkade med victor och robin :) nu har vi varit hos brorsan hela dagen allihop och kollat på film och snart kommer paula hem med en ny som vi kan se på. mys :)

imorgon är det skola igen. fyfan säger jag bara....




Kommentarer
Postat av: Elise

sv: tack sötis! :D

älskar verkligen vad jag kom på. och det blev mycket uppskattat av vimmelfotograferna haha x)

nu gäller det bara att vara lika kreativ varje år :P

2009-11-02 @ 00:14:33
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0