tattos!

godmorgon readers! sovit gott? det har faktiskt inte jag gjort.. somnade sent och vaknade tidigt!

meningen var att jag skulle till tandläkaren idag, men jag visste inte riktigt vilken tid, så jag tänkte att jag skulle ringa dit kl halv åtta direkt när dem öppnade. och med tanke på att jag inte visste riktigt vilken tid det var, så avbokade jag körlektionen jag skulle ha nu på morgonen.. hade inte så mycket val! så när jag ringer 07.30 till folktandvården så är där tydligen "stängt för utbildning" vadå stängt? jag är nästan helt hundra på att det stod 3 november på min lapp som jag inte hittar. men men..

idag vet jag inte vad jag ska fördriva dagen med. träning kanske? behövs! städa rummet behövs också dock...

för läänge sen var det någon som frågade hur många tattos jag hade, så nu tänkte jag att jag kan bjuda på lite bilder på dem! och ska jag vara i ärligaste laget så ångrar jag dem flesta. ångrar iallafall att jag inte gjorde dem hos en riktig tatuerare, då det hade blivit mycket bättre resultat. :)

(klicka på bilderna för större bild)



stjärnor vid troskanten :)




min första gaddning. gjorde jag ihop med min bror, syster och pappa som gjorde likadana! dock har pappa och victor en annan stil på sin text. :) "carpe diem" som betyder fånga dagen på latin!




stor stjärna på handleden. det var inne med stjärnor då och jag ville inte ha någon liten klen, så det fick bli en ordentlig! en av dem jag ångrar en smula faktiskt. :)




mitt hjärta :) min minsta och också min favorit! en impulsiv grej jag min bror gjorde när jag gjort en tärning på hans ben. (han tatuerade förut) nu symboliserar den kärlek för mig, och att det är viktigaste som finns här i världen! efter min familj...




en dålig "coverup". också mitt eget fel att den blev så kass eftersom jag inte skötte om den ordentligt. även en väldigt impulsiv grej, bara valde ut den för att täcka över en tidigare liten tatuering bestående av ett "R" för min ex. pojkväns betydelse. R:et har då varit under den stora stjärnan längst ner.





(lite dålig bild) min sista jag gjorde! nån slags kinatecken längs nacken och neråt. vad den betyder får ni inte veta, det kan ni grubbla på ett tag till ;)


SEX tatueringar har jag alltså. och skulle jag göra en till någon gång så skulle det vara något stooort. men det får vänta ett bra tag till. ett tips, ska ni tatuera er, tänk igenom det mer noggrant. du ska ha det hela livet och dina barn kommer att se dina tatueringar senare i livet. tänk! för det gjorde inte jag hela tiden.


nu ska jag surfa runt lite. hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Den du har i nacken är riktigt snygg !

2009-11-03 @ 17:22:31
Postat av: Emma

Emilia vem? tack!

2009-11-03 @ 18:14:46
Postat av: Elise

gillade hjärtat. hjärtan både du och jag ;)

2009-11-03 @ 20:59:04
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0