träning

nu e jag back home from practice. tränade mage och lite sånna områden man brukar glömma. så i morgon lär jag väl ha ont ;)

käkat middag har jag gjort också. jag ska till tandläkaren snart... banankräm... ush, jag ryser redan..

har nog bestämt mig för att inte åka hem till fredde idag iallafall. av en bunte olika anledningar. dels för att jag ska upp tidigt i morgon eftersom vi börjar tio över åtta i skolan, också för att han förmodligen kommer åka hit i morgon och träna anyway.. + att han jobbar alltid sent, och ska ha tid för teoriplugg sen!

MEN vet ni vad jag kom på nyss? är det inte andra avenyn idag? ååh, jo det är det.  så perfekt igentligen... paradise söndag och måndag. andra avenyn tisdag och sen paradise igen onsdag torsdag :) och fredag sitter man inte inne och tittar på tv så idol får man offra! om det är så viktigt så får man se det på repris...

hörs efter tandläkaren!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0