vad tycker ni?






vad tycker ni om izza waljus?
jag fullkomligt totaldiggar henne :) har börjat läsa hennes blogg idag, klickade rundor lite i förmiddags när jag inte hade något annat för mig. och eftersom jag följer programmet - med spänning. så sökte jag på hennes namn, och det kom upp en massa roliga saker faktiskt. folk dömer så lätt, om hon vill vara dansare och hon trivs med det, låt henne göra det hon brinner för. jag hade aldrig någonsin valt det yrket, men jag ser inte ner på någon som gör det. gör ni? även i "janes" blogg kan man läsa om saker från avsnitten som inte visas i tv. ecxited? ;)


kom hem från träningen för ca en timme sen. tränade styrka med brorsan och sen sprang jag en kvart. kände att det räckte med tanke på min och lollos långa promenad tidigare idag. träning imorgon förmiddag också :) sen kanske jag beger mig till sebbe på kvällen med dem andra, pappa och fredde ska ju till lödde och spela poker, och det lär ju hålla på halva natten så...


nä nu ska jag äta kyckling och titta på tv. yum!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0