11 månader!

idag har jag och fredde varit tillsammans hela 11 månader. tiden går otroligt fort! snart ett år. love you...


igår spenderade vi kvällen hemma hos robban olesen och spelade poker. det var jag, fredde, robin a, oliver, fille och robban. trevligt!

idag skulle fredde till tandläkaren i malmö och efter det ska han till jobb. så nu är jag hemma i kävlinge och fixar lite saker, duschar, hämtar lite saker osv. vi åker ju hem till kävlinge igen på fredag, sen på lördag är det fest i atorp så då sover vi nog där. :)

nu ska jag knapra lite huvudvärkstabletter, har en fruktansvärd huvudvärk... inte likt mig? men nu är fallet så. tyvärr. tänkte först att jag skulle pallra mig till gymmet nu när jag ändå är hemma, men ingen ville ju joina och huvudvärken tar över, så jag skippar det. men snart! snart mina vänner ;) haha..

titta på andra avenyn avsnitter i svtplay ska jag också göra, eftersom att jag missade det igår.

puss :)



bild från igår på mig och max :)



freddes nya frisyr.. ser dock inte ut riktigt som på bilden.



min nya jacka. lite dålig bild tho



one more



från bowlingen i måndes




Kommentarer
Postat av: Elise

naaw grattis till er :)



men du gulle, var gärna med i min nya tävling som sponsras av Bracy.se. du kan vinna vilken berlock du vill. Du väljer helt själv :) Pussi :*

2009-10-28 @ 18:35:10
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Carro

Åhhh jag vill också rida. Skit skoj ju. :)

2009-10-28 @ 19:11:17
URL: http://pimpiina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0