14 oktober

och cirka halva månaden är gången...

jag har jätteont i magen. känns som det suger inifrån liksom. känns som jag är hungrig typ hela tiden? aj :(

igår var jag hemma hos louise som jag sa. vi snackade och tog det lungt som vi brukar göra... sen vid sju tiden skulle jag hem, eftersom fredde skulle komma vid åtta. meningen var att jag skulle gå, men typ 2 km på en kolsvart grusväg var jag inte så sugen på, kom jag på sen när det väl var dags :$ haha. mörkrädd som jag tyvärr är! så jag ringde robin, och slet upp han som låg sjuker i sängen... sorry, men tack för skjutsen. :)

i brist på saker att göra har jag lekt med lite bilder på picnik --> http://picnik.com sida för dom som vill redigera sina bilder lite och som inte förstår sig på photoshop ;) haha, sjukt enkelt är det att mixtra lite med bilderna på denna sida iaf. och nu har dem massa "halloween" extra ursmyckningar också. scary! ;)






hahaha monsterbebis! (jag lovar jag är frisk)


har även hittat en rolig funktion på min telefon som jag inte använt mig av innan, vet att den är sjuukt gammal men jag har inte tänkt på att använda den. panorama :)



min loojs på sitt rum igårkväll :)



grauw! sjukt va vissa kan passa dåligt i läppstift, count me in! :)

nä nu ska jag plocka ut flätorna i mitt hår och se om jag fick håret till att bli lite vågigt. hörs sen :)






Kommentarer
Postat av: natti

svar från bdb; haha jag ska på intervju för wipeout, om du sett det! :P

2009-10-14 @ 18:21:04
URL: http://ntornkvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0