Ärenden

Godmorgon :)

Vaknade klockan halv nio idag när freddes klocka ringde.. kunde inte somna om så vi låg vakna båda två en stund innan han skulle bege sig till jobbet. sen var det lika bra att stiga upp när han hade gått :)

har lite ärenden som ska göras idag. fixa lite saker på banken också ska jag nog ta mig 20 minuter i solariumet också annars försvinner brännan jag jobbat på ett tag. och det vore ju väldigt onödigt, eftersom det faktiskt kostar ganska mycket pengar att sola solarium. :) ska även försöka hinna med någon form av träning idag. antingen ut och gå/springa eller pallra mig till gymmet.

gårdagen? hade följe med paula till stationen igår vid åtta tiden när hon skulle hem. mötte upp och fredde också hämtade robin oss, så åkte vi till lödde för att dem skulle käka. efter det åkte vi hem och robin till jobb! sen visade det sig att han fick ledigt (?) så han frågade om vi ville komma upp och se film eller nåt, men då var jag både trött och irriterad så jag orkade verkligen inte. sry! tar vi nån annan dag istället :)

får väl också meddela att idag är det två månader tills jag och lollo åker till dalarna en vecka :) ska bli så skönt att komma här ifrån lite, bara umgås med henne och hennes vänner samt åka skidor med RIKTIG snö :) längtar lite grann faktiskt!

something else? ja faktiskt! jag skrev i inlägget igår att det var "frågestund". och med det menar jag att jag vill att ni ska ställa frågor! kom igen nu! frågar man inte får man inget veta ;)

talk to you later on :) puss!




Kommentarer
Postat av: Lollo

Är så glad att du ska hänga med till Dalarna :D kommer bli så ball!

2009-10-01 @ 11:55:07
Postat av: Emma

Det är jag också gumman! det ska bli skitskoj :)

2009-10-01 @ 12:53:42
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0