baby i know you.

Godmorgon mina unika 40 läsare om dagen! :) wiho! snart uppe i sveriges största bloggares läsare (kissie) haha. bara 99 960 läsare more to go! men det löser sig såklart! ;)

nä nu ska jag sluta tramsa mig. ny dag nya tag! som vanligt händer det väl ingenting speciellt. ingen skola idag, men det var planerat redan sen igår. men imorgon ska jag dit igen! (jag e så duktig, jag vet.)

sitter här med min stora syster, hon fastklistrad vid tvn och jag här. och så har det alltid varit. :) lagade pannkakor till henne i morse, hon var tydligen jättesugen på det... bästa i morse när hon kom ner och sa.

- Emma, laga pannkakor till mig!!
- varför då?
- för jag kan inte, och jag måste ha pannkakor..
- okejdå...
- asså igår när jag gick och la mig så bara längtade jag efter att det skulle bli morgon så jag kunde äta pannkakor. :D
- HAHA, okej...


hon är för söt hon! så nu sitter vi här och har båda ingenting att göra. vill in till malmö och kolla på löshår. har dock inga pengar just nu, men när jag har det så står hår på listan iallafall. trött på mitt hår som aldrig växer... tur det finns hjälpmedel ;)

har världens överenergi idag, somnade redan halv tio igår då fredde inte gör mycket mer än att komma hem och sen sova, eftersom han jobbar 10 timmar om dagen. lika bra att lägga sig samtidigt igår tänkte ju jag. gick upp redan 06.15 i morse när han skulle i väg till jobbet.. så klockan sju satt jag och pluggade på mitt "bararbete" :) haha tänka sig... jag pluggade!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0