bowling!

Blev ingen ridning idag som planerat. Emelie städade heeela huset och det tog jättelångt tid. duktig som hon är :) så vi skippade ridningen idag. men det var nog faktiskt det bästa, eftersom jag hade en fruktansvärd m*nsvärk i morse... ajajaj. tyckte lite synd om mig själv där för ett ögonblick faktiskt. ;)

iallafall så slutade fredde ganska tidigt. tror han var hemma vid halv tre (?) sen sov vi en liten stund faktiskt. det var superskönt.

vid halv sex tiden var alla klara (alla = micke, marie, emelie, jag och fredde) och hade gjort vid sig så då åkte vi till helsingborg.. spelade bowling och käkade :) mysigt! fredde vann såklart.. fast jag hade ledningen där ett tag ;)

kom hem för en liten stund sen bara. blir väl tv och sånt nu, humor på berns eller vad det heter börjar ju om en halvtimme. ganska underhållande.

imorgon bitti blir det ridning med emelie och marie. :) ska bli skoj!

looovar att jag ska bli bättre med bilder. natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0