brr!

fyfan vad jag hatar kylan. *huttrar* det var inte alls kul att stå och vänta på tåget och bussen i asmundtorp i morse. ush!

igår åkte jag hem till fredde vid fem tiden. vi käkade lite och sen kopplade han in sin dator som står på rummet. riiiiktigt seg dator... blir riktigt irriterad när man sitter där, går ungefär lika snabbt som sånadär gamla modem man hade förr :) men det är alltid nått iallafall om man vill sitta vid datorn sent när alla gått och lagt sig.

sen vid åtta tiden tittade vi på mammas pojkar och därefter inlåst :) nog dem enda programmen jag följer. sen gick jag och la mig och han spelade pokerturnering...

idag ska vi till landskrona hem till anette och spela poker och äta middag! fast innan det ska jag till centersyd med min bigsis :)

älskling pokernördar sig




jag lekte med sterainet från ljusen, i brist på annat haha






här stod jag i morse och väntade...


hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0