congratulations

Till min älskling som fyller 19 år idag. Älskar dig :-* eftersom vi är i asmundtorp nu, så ska vi hitta på något med hans familj ikväll för att fira hans födelsedag. :-) Nu ligger jag ensam i sängen och mobilbloggar i allafall, Fredde begav sig nyss till jobb.. Han ska ju jobba hela lovet. Men jag ska rida med emelie idag och det blir säkert jättetrevligt :-) så sysselsättning får jag ju. Vaknade av ett sms igår precis när vi somnat. Dog i garv. Vem hör av sig till någon när det var typ ett år sen man prata sist och när personen i själva verket hatar en? Eller båda om jag ska vara ärlig. Som jag hade skämts :-P aja hälsningen är framförd till Fredde nu i af!;-) nu ska jag se om jag kan få mig en blund till annars blir det väl tv. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0