dålig uppdatering!

ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen i helgen.

helgen har varit händelserik och trevlig. i lördes träffade vi natha, pablo, bäver och nattis som var väldigt längesen sist så det var jätteskoj & se dem igen :) snackade om att ses snart igen och hitta på något roligt, så det ser jag framemot. :)

idag var det meningen att jag skulle till skolan. mådde lite halvkass i morse men gick upp ändå och började göra vid mig. slutade med att jag struntade i det, känns bara jobbigt och gå när man inte mår toppen. låter lite klent antar jag, men thats me.. ;)

har precis suttit och kollat runt på nyårsklänningar och maskeradkläder, är ju snart halloween. har faktiskt ingen "maskeradfest" inplanerat, men jag tycker det är skoj när man klär ut sig så jag tror jag ska införskaffa mig en sån, man lär ju gå på en maskerad någon gång i framtiden ju! däremot är det helt sinnes vad dyrt det är med små tunna maskeradkläder till tjejer, och de är också väldigt vågade kläder... :P smart som jag e gick jag in på tradera och kollade istället, mycket vänligare för ekonomin. ;)

satt och tog mig en funderare över nyår också. någon som har några planer inför nyår ännu? eller jag är kanske lite tidigt ute? :) haha

hörs senare, kommer upp lite bilder då också!


Kommentarer
Postat av: Carro

För mig blir det inget drickande på nyår iaf, men roligt kan man ha ändå :) hahaha

2009-10-12 @ 11:02:21
URL: http://pimpiina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0