dresscode



Detta har jag på mig idag! nu är jag ju inte alls bara en i mängden som skriver om vad dom har på sig varje dag. haha, men det är väl det ni vill läsa om eller? ;)

kom precis på ett bra ämne by the way! vad vill ni läsa om i min blogg? vad vill ni jag ska skriva mer om som jag kanske inte gör? och vad tycker ni jag skriver om som kanske är mindre intressant? TYCK TILL!

vet ni vad jag köpte idag? lite dietsoppa. dem är faktiskt inte så äckliga! och denna "chicken" sorten var faktiskt helt okej om man kryddade med lite curry. (jag har verkligen inte tänkt att bara äta soppa och rasa i vikt, men att byta ut en måltid om dagen mot en soppa är nog inte helt fel för hälsan. :) )



louise stack precis hem förresten, hon har varit här en stund och umgåtts lite innan jag skulle iväg. så snart ---> träning med daddy!






Kommentarer
Postat av: Din Loojs ;)

Va kosta soppan?

2009-10-08 @ 19:16:59
Postat av: Emma :)

Haha min loojs: 70 kr :D

2009-10-09 @ 09:29:08
Postat av: --------------

Du är så sjukt jävla snygg! kan inte sluta tänka på dej <3 från första gången jag såg dig, visste jag vad kärlek vid första ögonkastet va..



I love you !!

2009-10-17 @ 08:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0