finally friday..

godmorgon :)

sitter i skolan och pluggar på min barbok. eftersom vi inte har tillräckligt med datorer inne på Hr så sitter jag i mats matte-rum, han har lektion för tillfället så jag sitter och lyssnar på dem när dem skrattar och har sig. underhållande ;)

slutar klockan tolv tror jag, då ska jag hem.. älskling slutar också vid tolv tiden så han är väl hemma vid ett tiden. funderar på att träna eftersom man förmodligen bara kommer sitta hela dagen och invänta fredagskvällen annars, så då kan man ju lika bra göra lite nytta och pallra sig till gymmet. eller nåt. :)

ikväll vet jag inte vad som händer, alla jobbar ju idag verkar det som så det händer väl inget speciellt.. jag som är sugen på att göra något, och givetvis så händer det inget.. men vi får se hur vi löser det, kanske dyker upp nåt. :)

såg på premiären av "mammas pojkar" igår förresten, var inte alls planerat att jag skulle se det.. blev bara det när jag zappade runt på tvn. sjukt underhållande faktiskt :) haha. ska följa det programmet... lätt. så galna alla tjejer kommer bli när "kampen" om killarna börjar på riktigt.. så många tjejer och 3 killar.. kan ju inte annat än att sluta riktigt illa när dem börjar få bli kära och få känslor. sen e frågan, hur kan man välja att utsätta sig själv för nåt sånt? korkat :)

men ni måste ju faktiskt hålla med mig om att den ene killen var en riktig hunk :)



nä nu ska jag plugga vidare. hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: mia

Visst ser han bra ut men dåligt under ytan!

2009-10-10 @ 19:33:29
URL: http://metrobloggen.se/princessmijja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0