Halva veckan avklarad!

och sååå skönt är det!

bloggade ju senast igår när jag var på körskolan, och för att hålla er uppdaterade så gick körlektionen jättedåligt och jag fick lite mindre roliga nyheter. tråkigt när allting går så segt, är riktigt rädd för att tröttna... but im tryin to hang in there!

idag är det skola som gäller. ska gå om en stund, ska ju vara ombytt och klar redan tio över åtta. får hoppas att det är kök idag för min grupp, vi har ju öppnat restaurangen nu och det är verklien skittråkigt att servera. + att jag inte har någon aning om var mina serveringskläder är. :)

vet att jag låter väldigt tråkig nu... men idag måste jag verkligen ta itu med min tvätt! annars får jag gå butnaked snart, im running out of clothes. :)

nä, mindre snack o mer agerande... lägger upp bild på det jag köpte igår sen drar jag!




jackan, köpte på rea på stadium för 400:- så jag klagar inte. ser dock mycket fulare ut på bilden än vad den är när jag har den på mig :)



nya underkläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0