händelserikt

gick endast på en lektion i skolan idag. missade den första pga att jag försov mig, upptäckte sedan att jag hade håla och inte började förrän tio. gick på lektionen som började tio, och efter det hade jag lunch i 45 minuter och därefter en lektion till. jag orkade verkligen inte gå på den. (så jävla dåligt, jag vet.) robin ringde och mådde jättedåligt, bad mig köpa värktabletter då han inte orkade gå in på apoteket. snäll som jag är fixade jag det åt honom, sen körde han mig hem igen....

sen har jag i princip bara tillbringat dagen hemma precis som alla andra dagar den senaste tiden. louise kom vid fyra tiden och sen beslutade jag mig för att följa med henne hem.. så nu är jag at her place! vet inte vad vi ska hitta på men blir väl att snacka skit, det vi är bäst på. ;) eller ja, snacka sanning skulle det hetat istället :)

imorgon är det skola och kök som gäller. wonderful. har en massa att ta igen. bara att bita ihop, right?

klickade runt på lite bloggar och såg att LLdancestudio har sin julshow på kävlinge teater i december. 3 föreställningar kör dem, och den sista är den 8e december, samma dag som jag och louise kommer hem från dalarna. och jag måste bara fixa biljetter... hahaha... ;)


jag som inte är någon direkt tvnörd, någon som vet om det är något bra på tv ikväll? släng in en kommentar isåfall.





babe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0