hej :)

försov oss i morse, så älskling har precis kommit iväg till tåget... och nu ska jag fixa mig en snabbis sen ska jag till skolan! slutar halv ett (?) idag tror jag. får se vad som händer efteråt, är sugen på att göra nåt...

i helgen hoppas jag även att det händer nåt då jag är väldigt pepp på att hitta på nåt skoj :)


måste också tillägga att jag stör mig på människor som alltid säger en sak men gör en annan, gör man något eller vill något så stå för det och ljug inte för att du tror att det hjälper. det är alltid lättast att säga sanningen, speciellt när man inte ens har någon anledning att ljuga om det. såna människor är mesar, som inte vågar stå för what they're doin :)

louise vart här igår, vi pratade en massa om dalarna trippen. längtar already efter att komma bort här ifrån :)

nä nu måste jag fixa mig ska gå om en halvtimme. puss!



värdens sötaste natha :) puss :*





Kommentarer
Postat av: natha

Puss på dig <3:* hih

2009-10-13 @ 11:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0