helg..

vet att jag inte uppdaterat på länge, har verkligen inte orkat, men det kommer ett långt inlägg i morgon jag lovar! ;)

sitter hemma hos min bror och paula med fredde. vi har kollat på idol och spelat poker... brorsan och fredde har druckit ett x antal groggar och victor är ganska så bra på det :) han har fortfarande inte lagt ner att vi ska på fest i flyinge... men så lär det inte bli, men det förstår han nog sen. :)

var egentligen inte meningen att vi skulle spendera vår fredag såhär, men det var faktiskt jävligt skönt med tanke på att jag är väldigt trött. vi får se vad som händer i morgon, kanske något mer "livligt" ;)

sleep tight! haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0