hjärtat!

underbara louise! tur jag har mitt lilla hjärta när allt är jobbigt. känns alltid bra när hon är i närheten, då är jag inte ensam om att tackla mina känslor och tankar. är inte vänner typ det bästa som finns?

fick en ny mössa idag! tack så mycket! :) så nu är jag fit for fight till dalarna ;)

louise ska sova här ikväll iallafall, ska nog träffa min gamle käre vän johan :) det var grymt längesen nu, och idag hade han tydligen lite sparetime! ska bli trevligt :)




nu ska jag äta mörk choklad :) yum!


Kommentarer
Postat av: Anonym

johan vem :P?

2009-10-15 @ 22:11:28
Postat av: b

johan vem :P?

2009-10-15 @ 22:12:26
Postat av: Emma

Johan Larsson. vem är du?

2009-10-16 @ 18:01:41
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0