Keep you much longer.

Ush, nu har det verkligen varit dålig uppdatering! inte alls haft några tankar på bloggen dem senaste dagarna faktiskt. but now im back!

tänk om man varit en känd bloggare, då hade man inte kunnat ta sina pauser då och då. ibland önskar man att man var en av de stora bloggarna som tjänar massvis med pengar på sina bloggar, men think about it. uppdatera 3-6 ggr per dag och springa runt med en dator överallt? nej, vad trött man blivit på att ständigt uppdatera andra om sitt liv. jag uppdaterar så mycket jag kan, men bara när jag känner att jag vill det. och jag bloggar dels för att jag själv vill skriva av mig, och dels för att jag ser att jag har en del unika läsare varje dag.. och vill ni ha nåt o läsa ska ni ju självklart få det! ;)

idag har jag varit i skolan. första gången på ett tag! gick på alla lektionerna iallafall. får sätta på turbon nu om jag ska hinna i fatt... men som jag sagt förut. det funkar inte om man inte har viljan och det har jag inte haft den senaste tiden! får se om den går att locka fram denna gången...

kom hem för en stund sen, då låg där ju självklart ett brev märkt med "fransmöller gymnasiet". EVK möte den 15 oktober, om min frånvaro! denna gången är jag myndig så kommer därför gå på det utan målsman. fun! ingen som försvarar en ;) haha nä men det klarar jag galant.

helgen?
i fredes var vi hos niklas och festade lite. det var trevligt! har dock inga bilder därifrån. finns några på lollos bdb. (@ LouiseVS). jag och fredde tog tåget hem klockan 01.14 med paula och victor.

lördes bjöd fredde mig på kinarestaurang på förmiddagen, sen handlade vi och när vi kom hem bakade jag kanelbullar, eftersom det var kanelbullens dag igår. :) haha. "very important day" på kvällen var vi i lund och såg "surrogates" på bio med robin, paula och victor. jag digga den :) dom andra disliked it....

söndagen blev det cross trots skitvädret. banan i sjöbo var stängd så vi åkte till väla banan i hbg istället! kollade på grabbarna och snackade lite skit med therese i stort sett hela dagen :) på kvällen kollade vi på film hos robin, åkte hem relativt tidigt.

nu ska jag ta tag i lite saker och ting som måste göras. uppdaterar sen om jag orkar/hinner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0