lördag... kan man väl säga?

heey guys..

nu är klockan 00.00, fast eftersom vi ska ställa om klockan nu, så är den ju i själva verket 23.00, vilket resulterar i att det fortfarande är lördag. right?

idag har jag inte gjort någonting vettigt. jag har vaknat, klippt min mammas toppar samt klippt upp hennes hår (sjukt nöjd, blev skitbra) sen har jag noppat ögonbryn på mami och lillasyster och lekt skönhetssalong typ. bara tagit det lungt i stort sett hela dagen, varit hos pappa och fixat med hans dator samt snackat skit.

när vi var på väg hem från pappa vid sju tiden kom vi på att det inte skulle hända absolut ett skit idag. så vi ringde brorsan och kollade vad dom hittade på. blev film och junkfood här... så nu sitter vi här, paula har precis lagt sig och jag, fredde och victor ska fördriva tiden med "tomb raider" som nyss började på 4an. sen ska vi hem och lägga oss? i guess.

gårdagen då?

vi var först i landskrona hos anette (freddes "f.d" styvmamma, kan man väl säga.) och spelade poker med massa grownups. det var trevligt :) men eftersom dem var ganska duktiga så åkte vi ut båda två. bestämde oss att åka till lund där dem andra krökade för fullt. mötte upp dem på kulturen. kvällen var inte speciellt händelserik, precis som alla andra kvällar i lund, men det var ju definitivt mycket trevligare än att gå hem och lägga sig. :) slutet av kvällen var lite underhållande tho. :)

nåt mer?

nu är det lov en vecka.. det enda jag har uppbokat är en körlektion tidigt tidigt på onsdag morgon. känns riktigt skönt faktiskt :) hade tänkt ta tag i träningen, hade ju inte skadat. ;)

nä nu ska jag sluta sitta här och plinka. stör dem andra i filmen. hörs i morgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0