mys

morning sweeties!

jag vet att det är tidigt för att vara lördag, men jag och fredde vaknade redan kvart över 8. haha. förmodligen med tanke på att han somnade kvart i tio igårkväll. jag somnade iofs inte förrän halv ett men jag har inte lika svårt som honom för att gå upp. :)

slängde iväg ett sms till pappa direkt att han skulle ringa när han vaknat. och woila!(?) han ringde direkt :) så om en halv timme ska jag övningsköra till malmö, till fyndbörsen och köpa nytt smink. precis vad jag behövde så jag är överglad att någon hade tid att köra dit. :) lite smått nervös för att köra inne i malmö bara, men det löser sig!

ikväll ska vi till asmundtorp, hem till nattis. :) umgås, äta och dricka lite med henne, bäver, natha och pablo :) sjukt längesen vi träffade dem nu så det ska vi supertrevligt. sover hemma hos älskling i natt. längesen det också.. uuuh, huttrar bara jag tänker på hur kallt det är i deras hus nu. jag som tyckte det var kallt i hans rum på natten för några månader sen lär ju dö nu. :P

nu ska jag klä på mig :) kramis!


Kommentarer
Postat av: Monika

Då får du ta pyjamas och inte sova naken nu på vintern.. :P hahha.. Förresten vad är fryndbörsen? Vad har dom där?? Nyfiken..:)

2009-10-10 @ 09:43:33
URL: http://monikasblogg.se
Postat av: Natha

mysigtmysigt <3

2009-10-10 @ 16:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0