Ojojoj..

OKEJ! förlåt mig. jag lovade att det skulle komma ett inlägg men jag orkade/hade verkligen inte tid.

helgen har varit jättelugn. som jag skrev så var vi hos paula och victor i fredes och bara tog det lungt. även i lördes tillbringade vi kvällen hos dem fast med skräckfilm. robin var också där. han och fredde krökade lite...

i går morse slog fredde upp ögonen 09.15 och en minut senare slängde vi iväg ett sms till danne och frågade om vi fick åka med till crossbanan och titta när han skulle köra. och det fick vi. så ungefär 09.20 satt vi i hans bil. utan mat i magen. :( trodde inte det skulle vara så kallt som det var, tur jag tog min everest + vantar och mössa... :)

hemma vid 4 lagade vi mat. sen blev det körkortsplugg och efter det film. sjukt dålig zombie/komedifilm haha. "the last of the living" tror jag den hette. så nu vet ni vilken film ni INTE ska se :)

nu är helgen över och det är ny vecka. en vecka till sen är det lov. nice! idag har jag körlektion. ska även betala mina resterande lektioner och när jag kört dem så ska jag fan ha kortet. det har jag bestämt mig för. teorin går skitbra nu iallafall så det är jag glad över. :)

nått annat nytt?
sugen som fan på guetta på fredag. men jag antar att biljetterna är slut och jag har dåligt med cash denna månaden. så jag får ju avstå såklart! kommer väl fler tillfällen då det händer nåt "stort" och skoj. får jag hoppas iallafall.

på fredag är det pengar och jag ska köpa ny jackaaaa.... and im so excited :) hihi

förresten, jag lovar jag ska bli dukigare nu ;) puss!



tjockis! jag älskar dig sötaste :)





Kommentarer
Postat av: natti

det finns personer som säljer biljjettter, .. för dem e slut på ticnet =)

2009-10-19 @ 12:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0