otur

har precis varit nere och slängt i lite mer ved i den öppna spisen. är hemma hos fredde ute i asmundtorp, fast han är och jobbar. marie (hans mamma) är ute hos hästarna så är jag här inne i värmen. :) eller ja, jag gör så gott jag kan med värmen... det är nämnligen skitbra med öppen spis. man sparar ström också är det mysigt :) visst?

igår tog vi bara det lungt. jag kom hit runt halv åtta (?) tiden. fredde gjorde hamburgare och sen tittade vi på andra avenyn :) sen vid elva deckade jag i soffan också väckte han mig när vi skulle in och lägga oss. somnade ungefär om lika fort...

imorse satt jag nere i vardagsrummet och kollade på tv och käkade frukost. myspys! enzo joinade ju självklart mig också.. han tycker om att springa efter mig all day long... :)

och på tal om Enzo! igår hoppade han upp på mig av ren glädje och lyckades riva mig på läppen. det gjorde jätteont och idag när jag vaknade hade jag fått ett jättefult märke :(



jag, nyvaken och supersnygg



mys :)

talk to you later :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0