ready!

          

Nu är jag färdig och redo att inta tåget till asmundtorp. men... det finns ett litet problem. fredde har inte slutat jobba än. så det får vänta! haha. ska ringa nu vid fem och kolla när han slutar, så att jag vet när jag ska åka.

min outfit bild är väldigt b känner jag. det framhäver inte direkt den vackra sidan av mitt nymöblerade och städade rum som jag berättade om. vad kan detta bero på? jo att jag stökat ner med lite kläder... och den obäddade sängen då förstås. :) jag bäddar typ aldrig min säng. har nästan aldrig besök så den är i stort sett alltid obäddad. någon som alltid bäddar sin säng? fast det inte ska komma någon o hälsa på? ;)

har suttit och sminkat mig lite på picnik.com också. underhållande :) hade bara foundation och mascara när jag började på bilden till höger. la dit eyeliner, rouge och ögonskugga.. blev rätt skapligt tycker jag haha. så kan man ju göra om man har någon sleten bild nån gång, lätt o sig själv att se snygg ut trots att man har en dålig dag IRL ;)

nä nu ska jag sluta pladdra. fick brev idag om att jag har nytt EVK möte i morgon bitti klockan 09,00. klantig som jag var så glömde jag faktiskt bort det förra. jag lovar. jag GLÖMDE.

en sak till! ni som kommenterar och undrar över något, tex. i ett inlägg. skriv ert namn, pallar inte svara på anonyma kommentarer. man är inte dum i huvudet för att man undrar. förstår inte varför alla ska vara så hemliga och inte våga skriva ut sitt namn för att dem tycker det är pinsamt att undra. det är däremot löjligt (!) att tänka så. i en blogg är det meningen att man ska undra. ;)


enough for this time. :) puss!






Kommentarer
Postat av: Monika

haha jag bäddar alltid min säng.. :P

2009-10-20 @ 17:46:09
URL: http://monikasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0