såhär..

blev min dag...

jag gjorde ingenting vettigt, när egentligen hade kunnat göra massor. istället satt jag vid datorn och kollade på en massa kläder och grejer. vid 18 tiden tänkte jag gå och möta älskling på stationen för att sen handla och ta ut pengar innan vi gick hem igen, men nope, ingen fredrik hoppade av tåget! då visade det sig att han hade övningskört istället, så han blev avsläppt i byn, vi handlade och sen gick vi hem. lagade käk till honom sen bänkade vi oss framför tvn vid åtta..

kl nio deckade han och jag är sjukt rastlös för tillfället. jag brukar alltid vara den som somnar först men idag blev det inte så! blir alltid så grinig när fredde försöker väcka mig när jag nyss somnat, och idag märkte jag hur tråkigt det är när man ska ligga där själv & glo.. haha.. och hur SUR han blev när jag störade mig! ;)

tur att "svenska hollywood fruar" underhöll mig tills nu ungefär :) tråkigt att det var sista avsnittet bara, trodde det skulle vara längre. sjukt underhållande att titta på korkade blondiner :) fast det får man ju utstå varje dag i vårt lilla samhälle, fast dessa är något extra roliga... ;)

nu är klockan 22.22 och vad betyder det? WISHTIME... har ni aldrig hört talas om det? alla fyra siffror samma och you can make a wish! så nu har jag önskat..... och ni kan aldrig gissa vad! :)

skola i morgon igen, don't really look forward 2 it, men det måste göras. tar tåget till lund kl tre, har körlektion vid fyra...

hörs i morgon! nighty night :)


what you gave me is more than enough!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0