Segt

seg dag i skolan! som få lektionerna vi hade blev inställda hit och dit. gick hem runt halv tolv, hann inte inom dörren förrens jag satt i dannies bil på väg till nova med henne och elin. blev lite nya underkläder och en jacka jag kan ha när vi beger oss till dalarna ;) 400 kr på rea så jag klagar inte!

befinner mig just nu på körskolan. blev avlämnad här för en stund sedan. bara sisådär en timme kvar tills min körlektion börjar, skitskoj. tur här finns en dator att sysselsätta sig med iallafall.. annars hade jag blivit ledsen i ögat.

får se vad som händer ikväll. skulle behöva röra på mig lite.. och rummet behöver städas och tvätten behöver tvättas. men det blir väl förmodligen att jag inte gör något av det ändån..


by the way. idag fick jag reda på en mycket tragisk sak. en 20 årig kille på min skola (som gick samma linje som mig) gick bort idag. han blev misshandlad i helgen och det slutade med att han blev hjärndöd och idag kopplade dom ur han ur respiratorn. fy himmel vad hemskt det måste ha varit för dem som tog det beslutet. och så vidriga människor det finns som kan misshandla någon så hårt och inte tänka sig för. lider med hans familj just nu. tragisk att sånt måste hända. R.i.p...

lägger kanske upp bild på vad jag köpte later on today! puss


Kommentarer
Postat av: Monika

Fy fan.. Kan tänka mig hur det är för den familjen nu.. :( Hoppas den som gjorde det får sitta inne livet ut.. Störda jävla folk det finns, fattar inte varför många tycker det är coolt att slås. Bara fittor som gör sådant.. =/

2009-10-07 @ 18:06:45
URL: http://monikasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0