tråkigt!




vaknade en timme tidigare än vad vi skulle idag så vi låg och pratade och hade det skönt i sängen. sen var det ju tid att gå upp och klä på sig! brrr, det är riktigt kallt i freddes och deras hus på morgonen. huttrandes klädde jag iallafall på mig, medans fredde tände ljus i hela rummet för att få upp värmen :) sen skulle vi äta frukost. fast marie behövde hjälp med att flytta hästarna så jag fick snabba mig att äta sen efter jag hjälpt henne.

följde med fredde in till lund på hans uppskrivning. jörgen fick köra från jobbet och köra oss ca 500 m för att vi skulle hinna i tid :) haha. tråkiga nyheter tyvärr, han klarade inte det.. men det var nära! det är bara att plugga på...

nu har jag precis duschat. ska göra vid mig tänkte jag. sen vid fyra tiden tänkte jag träna men det känns riktigt onödigt med tanke på att jag precis duschat och ska åka till asmundtorp sen igen. men jag måste verkligen ta tag i detta nu, så jag får väl göra det iallafall...

fick brev från csn också idag. nu har jag bestämt mig. nu ska jag fan börja sköta mig.

nu kom posten. måste kika!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Magbilderna kommer inom kort ;)

2009-10-22 @ 14:21:11
URL: http://smulbuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0