tvkväll!

ja, torsdagen är min tv kväll. :) då sitter jag bänkad framför tv:n från 20.00 till klockan 22.00 och idag till och med ännu längre. why this? jo för att just precis nu när jag gick in på blogg.se så såg jag att kissie och linda rosing ska vara med i debatt tillsammans kl 22.00 ikväll på svt :) och gissa vad ämnet är? inget mindre än plastikkirurgi... ska bli kul att höra vad kissie skämmer ut sig med idag! ;) don't forget to watch!

hade jag vetat i dag att min älskling inte skulle komma hem förrän såhär sent, så hade jag ju faktiskt åkt hem till kävlinge idag.. men nu visste jag ju inte det. enligt vad jag fick besked på skulle han ju vara hemma vid 7 tiden, men det blev längre och det är ju faktiskt bara positivt för hans del. mer pengar till sparandet :) han kommer iallafall snart hem, och lär vara vääääldigt trött..

imorgon ska vi till centersyd. :)

nu är pausen i "inlåst" slut så nu kilar jag tillbaks till tv:n och fleecefilten :) natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0