Uppe med tuppen

som vanligt! vaknade när freddes klocka ringde vid sju tiden. kan lika bra ta vara på dagen istället för att sova bort den! eller vad tycker ni?

läste nyss en jättefin kommentar som jag hade fått! en bra start på dagen :) väldigt smickrande! men avsändaren är hemlig....?



igår vart jag hemma och tog det lungt under dagen. gjorde lite ärenden och så som jag berättade. solade gjorde jag också. hem och duscha, sminka mig och lite såntdär. tog det lungt och gjorde det i min takt helt enkelt. sen ringde pappa och fråga om vi skulle ut och övningsköra. så det gjorde vi... hämtade fredde i asmundtorp! sen var det meningen att vi skulle köra stadskörning i landskrona, men eftersom det alltid slutar som det gör när vi övningskör i hop så kom vi inte mer än in i landskrona sen bytade vi plats för att jag inte ville köra :)

så det bar av hemåt igen! mötte robin på sibylla också åkte vi till lödde för att vara company till honom när han skulle äta. :) för att fördriva tiden till det var dags för honom att gå till jobb, gick vi in en sväng på maxi också och köpte lite nödvändigheter.

när vi var färdiga släppte han av oss hemma också blev det sängen och tv. :*

nu ska jag kila. smell you later!





Kommentarer
Postat av: natha

vafan går du inte i skolaan emma ?! :P

2009-10-02 @ 21:55:39
Postat av: Emma

jodå, lite sådär ibland när jag känner för det. sjukt trött på den skolan. sökte ju faktiskt till samma skola som du går på nu för några år sen, när man läser hur skoj du har det ångrar man sig lite ;)

2009-10-05 @ 11:15:19
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0