uppe tidigt!

uppe tidigt idag, vaknade redan vid sju när fredde vaknade. låg och drog oss en stund sen gick han upp. när han gått var jag sååååå kissenödig, orkade verkligen inte gå upp.. (det är långt till toan, den ligger i andra sidan av huset) haha :) men till slut fick det bli så iallafall. och väl uppe i kylan kunde jag lika bra stanna. satte mig vid datorn och kollade lite sen käkade jag frulle med marie :)

nu har jag precis varit ute och hjälpt till att ta ner sommarhagen en bit bort. blir nog en långpromenad sen!

well, nu är det bara 1 månad och två dagar kvar tills jag och louise åker till dalarna :) ska bli skitskönt att komma bort lite :) snart jul också för den delen! och nytt år... tiden går fort efter 18... känns inte alls längesen jag fyllde år och snart är det april igen..

tänkte att jag skulle sammanfatta året med en lååång text precis som jag gjorde förra året, kommer kanske dock inte bli lika lång sammanfattning eftersom detta året inte varit lika händelserikt (inget dåligt menat med det) men det är kul att titta tillbaks på & läsa iallafall :) tror till och med att man kan gå tillbaka i månaderna här i bloggen och kolla det jag skrev förra året, om man vill. :) iallafall så blir det inte förrän i december, då det faktiskt är en bit kvar av året ;)




carpe diem - catch the day - fånga dagen


Kommentarer
Postat av: Jonas H Svensson

Jag tycker du ska vara med och tävla, anmäl dig innan 21:00 ikväll. ;)



http://jonashsvensson.se/2009/10/26/vill-du-att-din-blogg-ska-synas-tavling/

2009-10-29 @ 12:11:28
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0