vilken upplevelse..

haha kan man ju kalla det om man vill. är hemma själv för tillfället, och givetvis håller ju hundarna på att para sig som galningar eftersom toffie löper. och som ni kanske vet, så kan ju inte honan befruktas förrän hanen har "fastnat" i henne. så för ca en halvtimme sen fastnade wille i toffie och de har precis lossnat. stackars lille wille som fick stå där i en halvtimme och kämpa för att toffie inte skulle dra iväg med han. :P

men nog om det! ;)

igår hände inte så mycket. fixade och donade med mitt rum hela dagen. storstädade och möblerade om, tack mami och elin för att ni hjälpte mig! sen vid sex tiden kom älskling och sen tittade vi bara tv. åkte med robin en sväng ner till viking också för att göra han sällskap medans han åt. sen hem och titta på grannfejden.  fast eh, jag tror jag somnade innan det började... haha.

ikväll ska jag hem till fredde. riktigt längesen jag vart där nu. ska bli trevligt att träffa hans familj igen, det var längesen :) förutom micke då som kört runt oss så då har jag ju träffat honom. :)

annars? nu ska jag duscha :)



DU bara snackar. känn dig träffad...




Kommentarer
Postat av: m

vem menar du :O?

2009-10-20 @ 13:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0