what a friday..

händer absolut ingenting denna tråkiga, mörka, kalla, trista fredag! har i stort sett bara varit hemma hela dagen sen skolan slutade. blir väl tv med älskling sen ringer väl robin när han har slutat.. kanske åker hem till honom, kollar film eller tar en grogg. får se vad han känner för! :)

varför måste alla tjejer tro att så fort dom får kritik eller någon "ogillar" dem så är den personen avundsjuk? det finns många personer som är små barnsliga fjortisar i mina ögon, både killar och tjejer. men inte fan är jag avundsjuk på dem för det? vad finns det att vara avundsjuk på i någon man inte tycker om? det finns ju en anledning till att man inte tycker om dem ellerhur? däremot finns det fall då man tycker illa om folk för att man kanske är svartsjuk på något som de har, men absolut inte alla gånger.

i detta fall syftar jag på en speciell sak, och jag hoppas verkligen att den personen aldrig får för sig att jag skulle vara svartsjuk på henne, för det finns ingenting hon har som jag inte har och det finns inget hon har som jag vill ha... :)

sen måste jag också tillägga att det finns väl inget mer pinsamt än att inte kunna föra en diskussion/konflikt med någon utan att hundra vänner till denne skall lägga sig i? vart är samhället på väg egentligen? kan människor inte stå upp för sig själv? trodde ni var vuxna människor...

nä nu ska jag hoppa in i duschen tror jag :) puss!



louise, jag bara älskar dig :)


Kommentarer
Postat av: Monika

Hmm, tänk på mig som är sjuk och måste sitta inne för mig själv för att inte smitta någon annan med feber osv.. =( Jag har skit tråkigt och går i taket snart så rastlös jag är. Hemskt.. hahhaha

2009-10-09 @ 22:12:23
URL: http://monikasblogg.se
Postat av: Emma

haha naw! det lät verkligen tråkigt. fast jag har faktiskt oxå haft en supertradig fredagkväll! fredde somnade för en stund sen så det händer väl inte mycket mer idag :P krya på dig! :)

2009-10-09 @ 22:41:04
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: Louise

Hahaha Helt jävla rätt! Fan ta mig att jag är avundsjuk på nån som henne hahahhahaha .. Men hennes mossa kan ju tro det om hon vill!

2009-10-10 @ 00:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0