14 september

Hejsan.

Som jag skrev på bilddagboken så har jag lite av en bloggtorka just nu. känner inte alls för att skriva och uppdatera mig varje dag, har så mycket saker i huvudet att ta tag i att jag inte ens orkar skriva om det.

Vi börjar med skolan. vi började för en knapp månad sen, och jag har kanske varit där... fyra dagar? fem max. mycket pågrund av att jag har körlektioner på skoltid, så har det blivit mycket sjukanmälningar för att jag måste verkligen ta mitt körkort nu. och skolan tillåter ju inte frånvaro för körlektioner så därför har jag sjukat mig.

Så nu ringde dem mig häromdagen, berättade att jag fått muntlig varning. så om jag får mitt studiebidrag denna månaden så kommer jag förmodligen bli återbetalningsskyldig. Har säkerligen även kommit riktigt mycket back redan. och det är det sista jag behöver, jag behöver ju ta igen! inte komma bakåt. och vem har jag nu att klandra för detta. jo, mig själv. och det gör saken ännu jobbigare. står inte ut med mig själv...

Hade körlektion idag. fick reda på att kör jag inte massor hemma nu framöver så blir det att jag behöver ännu fler körlektioner.. och det gör mig ännu mer deprimerad. mitt körkort kommer sluta på en förmögenhet för fan.

Och på toppen av allting har kärleken tagit en liten turn nu. har haft en liten svacka... men det kommer förmodligen att lösa sig. om jag vill. men eftersom jag känner som jag gör så måste jag ge det en chans till. man måste ju följa sitt hjärta... och om det är fel så lär framtiden visa det. 

Också har vi träningen. och vikten. jag går upp och ner som en jojo och har alltid gjort. när allt går bra och jag mår psykiskt bra så har jag viljan till att gå ner i vikt. men när jag mår dåligt och inget går som jag vill så går jag genast upp igen. orkar inte ha det så. det gör saken ännu värre... att inte trivas med sig själv.

Nä nu har ni iallafall fått en liten inblick i varför jag inte orkar blogga för tillfället. mår alltså inte jättebra! börjar blogga så fort jag får lust till det igen..... promise.


Im so sorry for the things ive done.
 





Kommentarer
Postat av: mijja

Jag hoppas verkligen att det löser sig gumman. Många Kramar

2009-09-14 @ 19:34:04
URL: http://metrobloggen.se/princessmijja
Postat av: Dannie

Man ska alltid förlja sitt hjärta eller sin magkänsla, brukar vara rätt men som du skrev de visar sig med tiden!! Många kramar

2009-09-14 @ 20:31:53
Postat av: Carro

Emma, hoppas det löser sig med allt. Följ ditt hjärta. Jag hoppas det går bra för dig snart igen. :)

2009-09-14 @ 21:46:26
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0