9 september

ush vad tiden går fort. snart vinter igen.. känns som tiden rinner iväg jättesnabbt nu. får ångest över vad jag ska göra mitt med liv nästintill. jag vill bli självständig!

känns som man har en liten svacka nu.. önskar att folk runt omkring visade en lite mer uppskattning. (alla behöver inte ta åt sig) jag menar, vad vore världen o livet om man inte visar varandra att man tycker om varann och är glada över varandras tillvaro? jag antar att det jag försöker säga är svårt att förklara när jag inte vill använda dom rätta orden... men ni som känner mig förstår säkert.

om en halvtimme ska jag gå till tåget. körlektion klockan nio... ännu mer ångest för att jag är borta från skolan så mycket nu. om det är något jag behöver så är det mitt studiebidrag och ingen återbetalning, verkligen inte. igår körde jag iallafall stadskörning.. det gick väl helt okej. måste tänka på att vara mer uppmärksam på när jag korsar cykelbanor och när jag inte gör det, eftersom lund är ju trots allt cykelbanornas stad. så idag antar jag att det blir en fortsättning på stadskörningen fast kanske lite mer självständigt än igår. (?)

känns skönt ändå att lektionen är så här pass tidigt på morgonen, så är jag hemma igen vid halv elva tiden och har hela dagen framför mig.

förresten vad tyckte ni om bilderna på zicco i förra inlägget? är han inte fin? :)

nä jag känner att jag måste ta och söka mig ett extra jobb - igen.  nu ska jag borsta tänderna. talk to you later on today?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0