Bara för att jag är så snäll.

Bara för att jag är så snäll så ska jag blogga fastän att jag inte känner mig på topphumör. Kanske bra att skriva av sig ändå?

Igår färgade jag mitt hår brunt. Som så många gånger förr blev det mörkbrunt fastän att det inte skulle bli det. Många säger att "this is my color" och att jag verkligen klär i det. Men jag tycker inte det :/ kanske för att jag inte vant mig än? min mamma blev very happy över att jag färgade det. hon gillade inte det ljusa alls.

Nu får jag väl lära mig leva med det iaf! ;) får väl gå ner och sola några gånger också så att jag inte ser såhär blek ut.

Sitter för tillfället i skolan.. planerar möllarmiddagen. Som är en middag som vi elever i tvåan kommer att anordna för våra föräldrar, lärare och sponsorer nästa år i maj månad. Vi börjar alltså från schratch, har ingenting att röra oss med... inga tallrickar, ingen mat, ingen meny... inte ens kryddor eller servetter har vi. Vi ska alltså sponsras med allt av olika företag som vi ska ringa runt och "tigga" av... :) ska bli rätt kul faktiskt... även om det är sjukt drygt att sitta och planera.

Annars vet jag inte vad dagen bjuder på.. fredde ska vara hemma och hjälpa till att putsa nån vägg eller vad det var, så han kommer inte förräns imorgon... får väl göra något nyttigt. träna? städa rummet? helst av allt skulle jag köpa ett par nya skor faktiskt, för det behöver jag verkligen. vädret börjar bli ruggigt kallt nu också ju. tror jag ska köpa ett par uggs ;) haha. fulsnygga skor. men innan jag köper skor så behövs det pengar... och det kommer jag ju inte direkt ha mycket av denna månaden med tanke på alla räkningar jag har att betala. USH. vill inte ens tänka på det.

Nä nu måste jag fortsätta... kanske hörs när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0