"Efter" bilder!

Glömde lägga upp "efter" bilder på mitt rum igår när jag hade städat det, så dem kommer nu istället. haha :)

Kom precis hem från träningen, har tränat med min bror och syster. ska bli skoj att min syster också kommer igång nu! (sorry monka att vi inte väntade på dig, men har annat för mig i eftermiddag så det fick bli nu.)

känns som jag kommer få en del träningvärk i morgon iallafall. men det är så det ska va! då vet man att det gjort någon nytta.. :)

idag har jag inte så mycket planerat. ska sminka mig snart tror jag. sen kanske sola... om mami lånar ut mer pengar. sen får vi se om älskling kommer ikväll, det beror ju helt och hållet på när han slutar jobb..

på fredag är det fest at dannies house iallafall :) ser redan framemot det. såg att hon skrivit att hon var sugen på att dra ut, och det är faktiskt jag också! dansa.. long time ago nu faktiskt..




Lite mysigare än innan :)


Kommentarer
Postat av: Dannie

Ja klart du ska hänga med ut, de va inte igår man dansa loss :)

2009-09-23 @ 16:21:41
Postat av: Monika

Jag är grymt sur på dig för du inte vänta.. haha.. :P

Nä då, jag klarar mig nog.. :) Är lite trött ändå.. hehe.. Finns fler dagar i veckan.. haha

2009-09-23 @ 17:31:24
URL: http://monikasblogg.se
Postat av: Emma

Svar till dannie : Ja jag funderar på det faktiskt! men då vill jag att vi blir lite folk också som drar ut. vilka kommer? :)



monka : haha ja det kommer fler dagar. :)

2009-09-23 @ 19:35:34
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0