gissa vad jag gör..

gissa vart jag och fredde är just nu? hos robin! haha. börjar kännas som en vana att skriva att vi är här.. ungefär det jag börjar varje blogginlägg med. eller "idag har jag fredde och robin..." men men, så kan det vara när man tycker om att umgås! ;)

idag har jag haft körlektion, gick bättre än igår men vi kör på stadskörning iallafall en lektion till. och den lektionen blir nästa vecka. men jag har funderat lite.. det funkar verkligen inte att jag struntar i skolan två gånger i veckan, jag kommer ju aldrig få mitt studiebidrag då. så det är skärpning på detta.. får nog fan försöka omboka en del lektioner..

efter körlektionen träffade jag louise i kävlinge, köpte frulle på konsum och satt och snackade skit. alltid lika skönt att umgås med dig honey! satte oss på af en stund och umgicks lite med lukas. sen cyklade vi hem, bytade om och sen hämtade robin och fredde oss.. så åkte vi ut till järavallen och gick en lååång runda med hunden. :)

också nu ikväll har vi kollat på idol hemma hos robin. louise har också varit här, men hon cyklade hem för en stund sen. hon har ju lång väg hem att cykla.. stackare som ska cykla ute på en öde mörk grusväg, förstår inte hur hon vågar :)

nä nu ska jag gå och kissa sen är det nog dags att bege sig hemåt... pussTJAO


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha jag har ju dig i mina tankar ;) Då funkar allt!

2009-09-09 @ 23:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0