godmorgon!

Bloggade inte igår, därför får jag väl berätta lite kort om gårdagen. det var en relativt lugn dag.. var på centersyd på förmiddagen med elin, monka, victor och robin. skulle inte handla någonting då jag inte hade några pengar, men tyckte att jag kunde lika bra haka på som att sitta hemma...

var ute och sprang en runda också. duktigt! sen på kvällen kom fredde också gick vi ner och fixade lite ärenden i byn, sen hem och tittade på en värdelös film :) sen somnade vi...

Just nu sitter jag i skolan.. ska ha barteknik nu halv nio. for the first time! har missat dem två första gångerna.

Efter skolan (halv tolv) är det tänkt att jag ska försöka fixa skjuts ut till centersyd och köpa mig ett par skor. måste ha ett par uggs! im in love :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0