Godmorgon.

Vaknade för en timme sen. har precis tagit mig en dusch.

började dagen med en högljudd diskussion med min storasyster vilket gjorde att humöret sänktes väldigt snabbt. och inte undra på att man har en mamma som gnäller på en om skolan, körskolan, tvätten, rummet. ja, för att göra en lång lista kort. så denna dagen börjar inte super precis men får hoppas det vänder..

idag ska jag ha körlektion.. har inte haft det på säkert en månad nu. och jag har inte övningskört ett dugg hemma så jag tycker det känns ganska jobbigt att gå dit och berätta det. så att, jag ser faktiskt inte alls framemot min körlektion idag...

skulle egentligen fotas idag men det missar jag eftersom jag inte är i skolan. känns både som en bra och dålig sak. man vill ju kunna kolla tillbaka men ändå inte sätta sig på den där jävla pallen och bli lika dålig på bild varje år :) men men. så ni behöver inte kika efter mig i skolkatalogen nu för jag är tyvärr inte med ;)

nä nu måste jag föna mitt hår och sminka mig. tjao!


what is love?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0