Hemkommen..

Yesbox! nu är jag hemkommen från körskolan :) det gick skitbra! mycket bättre än alla tidigare gånger i stan. det känns jättebra, för när en körlektion går bra så är jag supernöjd resten av dagen. jag behöver lite bra och kul saker i mitt liv nu känner jag! så nu går det framåt, helt perfekt. :)

kom ut ur duschen för en stund sen. gick in i rummet och möttes av det räligaste som finns. ett stökigt rum. jag tycker själv det är hemskt att ha stökigt omkring mig, ändå har jag blivit jättedålig på att städa mitt rum. kanske för att det enda jag gör där är att sova? i dunno, nu är det dags att ta tag i iallafall.

så nu medans håret har fått torka och lite sånt, har jag börjat plocka lite på rummet. är ju tänkt att jag ska gå och sola sen, innan dom stänger. (jaaag vet, att det är cp att gå och duscha innan man ska iväg och sola. MEN, jag duschar inte direkt efter solningen för då känns det som all färg försvinner, eheh..) utan jag väntar några timmar istället. thats it!

så jag ska platta mitt hår och slänga på mig något och sen ska jag bege mig ner till solariumet tror jag. och EFTER det ska jag städa färdigt på rummet. har tagit en före bild, så ska ni få se en efter sen ;)

puss sålänge! :*

 

shaaame on me...


Kommentarer
Postat av: Elise

hahaha så här ser mitt rum också ut... för det mesta x)

2009-09-23 @ 18:01:57
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha! ja det går rätt snabbt när man ska iväg och provar kläder (A)

2009-09-23 @ 19:34:31
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: Elise

hahaha ja eller hur :P

2009-09-23 @ 20:16:32
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0