Its a new day..

fyfan alltså! kan man ha mer otur än mig?

vaknade av att klockan inte hade ringt. fredde var en timme sen och jag försenad till skolan... kom på att jag hade körlektion.. började göra vid mig och klockan kvart i nio gick fredde till sitt tåg.. och eftersom jag trodde att min körlektion började 10.45 hade jag ju planerat att ta 10.00 tåget. Och vad märker jag när klockan närmar sig. att min körlektion började kl 10.00! så ungefär just precis nu skulle den börjat. and i missed it. för att jag inte kunde komma in på något annat sätt.

också ingen skola i heller eftersom jag struntade i den för körlektionens skull.

känner mig även jävligt förvirrad. varför vill jag inte direkt ta här, känner mig bara sviken och ledsen. i belived in you! mer än så orkar jag inte säga. humöret är inte på topp iallafall!


igår kväll satt vi hemma hos robin och tog det lungt. gick hem vid tolv tiden tror jag (?) och då var jag riktigt trött. inget kul alls att gå ut och gå hela vägen hem när man precis har legat och slumrat till... ush.

så vad som händer idag har jag ingen aning om. någon som inte heller har något o göra som vill fördriva min tid? please, call me then...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0