Last night

Igår åkte vi hem till sebbe. Dannie hämtade oss sju och vi var väl framme hos sebbe lite över åtta när alla ärenden var överstökade :) riktigt död stämning där faktiskt, ingen var sugen på att kröka. Givetvis när jag bestämt mig för att dricka! bad timing, som vanligt. drack en vinare på ca en timme iallafall... sen slog det till rätt bra, och då brydde man sig inte lika mycket på om dom andra hade kul eller inte ;)

Vid halv tolv fick vi iallafall för oss att åka hem till matte som hade 20års fest. (hur vet jag inte?) där skulle iallafall vara mycket folk, men när vi kom så åkte dem som var kvar. illa! så vi satt några stycken kvar och lyssnade på musik och snackade. kul o träffa folk man inte träffat på länge iallafall!

ringde efter taxi vid två. inget svar. massa olika taxi bolag. inga svar. frågade mattes mamma tillslut om hon kunde köra oss till kävlinge, så det gjorde hon :) åkte hem till robin och satt där någon timme sen gick vi hem. (jag dannie fredde) somnade direkt när jag kom hem typ.

Hade laddat kamerabatteriet och bestämt mig för att INTE glömma kameran hemma, men vad tror ni jag gjorde... ofcourse låg den kvar på köksbordet när vi var framme i lund. så inga bilder blev det, tyvärr! (om det nu var värt att dokumentera då får jag ju tillägga)

Nu sitter jag här och mår halvkass. lite bakis faktiskt. men det tillhör väl. man mår som man förtjänar :) min frukost fick bli ett glas oboy. inte speciellt nyttigt, men jag behövde verkligen lite energi och jag hatar att äta dagen efter jag druckit. är det inte bara så äckligt? jag vill typ bara dricka massa saker och äta fräsha saker som frukt och så... medans vissa vill trycka i sig massa hamburgare och pizza & sånt? ush

Nä nu känner jag att det blir lite för långt inlägg. ingen kommer orka läsa känns det som :) talk to you later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0