Lördag!

Igår var vi hos dannie och chillade. Det var jag, älskling, victor, paula, elin, jeppe, dannie & robin. några grillade några drack. det var trevligt och skönt med en lugn fredagskväll :) tack dannie! nästa helg kör vi på lite mer ös :)

idag har jag bara tagit det lungt. meningen var att jag skulle träna men jag tappade suget. så jag och fredde lagade mat och tog det lungt istället. sen duschade jag och gjorde vid mig.. och nu sitter vi hemma hos bror och paula :) väntar på att danne ska komma och hämta oss så vi kan åka in till lund och hyra film.

så vår kväll kommer sönderfalla i lite filmmys här. sen i morgon är det upp tidigt för då ska vi följa med till sjöbo och kolla när dem andra kör cross! ska övningsköra dit, mest därför jag vill med...


Varför kan inte alla bara vara vänner och inte snacka massa skit hela tiden?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Osäkra människor pratar mycket skit, sorgligt men sant.



Snygg frisyr du har!

2009-09-19 @ 23:18:12
URL: http://www.metrobloggen.se/Lindy
Postat av: sara

Vem e de nu som snackar en massa skit?! Hur orkar man?

2009-09-19 @ 23:56:33
Postat av: Carro

Det är tråkigt när folk snackar!! Vissa har inget bättre för sig, verkar det som! Dom är för intresserade av andras liv, tråkigt men sant!!

2009-09-20 @ 16:34:13
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Ja, jag orkar inte med skitsnack. Fattar inte varför inte alla bara kan säga vad dom tycker, men ändå med måtta så att man inte sårar någon eller måste bråka.

2009-09-20 @ 20:27:42
Postat av: Emma

Ja, jag orkar inte med skitsnack. Fattar inte varför inte alla bara kan säga vad dom tycker, men ändå med måtta så att man inte sårar någon eller måste bråka.

2009-09-20 @ 20:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0