lördagsfika

back from babycafé! sitter hemma hos brorsan och paula och har precis fikat. var som sagt på familjehuset innan, eftersom dom hade barn-babykläds "loppis". och som jag sa, mycket galna mammor som alla ville vara först på plats. allting öppnade klockan halv tio och när vi kom klockan tio fick vi nog köa minst en halvtimme utanför. så när vi väl kom in fanns det inte så mycket kläder kvar i olivers storlek, så mamma blev klart lite besviken.. men det är sånt man får ta! såklart :)

lite saker fick hon med sig hem iallafall. sen gick vi hit... kollade på deras nya 50" tv och sen cyklade jag och victor ner på ica och handlade fika. snart dags att gå hem tror jag.. börjar bli rastlös..

vad händer annars ikväll? crosskörning för grabbarna i morgon ju så det lär ju inte hända någonting megaskoj med tanke på att vi ska upp tidigt i morgon. känns som det var längesen vi partajade nu! får ta och planera in nått snart känns de som...


nu ska jag vara lite social sen ska jag ringa min pojkvän och höra hur långt dom kommit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0