Maybe the person u fall for isn't ready to catch you.

Sorry för ingen uppdatering alls igår! men jag hade ett inlägg på g, som jag sparade i utkast medans jag fixade lite med videosarna, men sen blev det ändå inte av att jag publicerade det. så ni får ett nytt :)

igår var jag i skolan, sen tog jag mest det lungt hela dagen. lämnade mitt cv till robin som skulle köra in till lund och lämna till mig. tack. Älskling var hemma hos sig, så jag passade på att bara ta en lugn dag och strosa omkring här hemma. ibland behöver man bara själv och rensa hjärnan! ingen träning blev det igår heller.. men det tar jag igen! ;)

idag är det körlektion som gäller. klockan 16.15. tråkigt bara att jag blir tvungen att ta tåget redan klockan tre, suck.

sen får vi se om my love dyker upp ikväll! eftersom han ska jobba över sen övningsköra + hämta sin crosströja så blir det nog ganska sent. så det lutar väl mest åt att han blir hemma idag också..

lite bilder och en video från i söndes. videon har fredde filmat så den är lite hopklippt eftersom han har pausat och bytat position osv :)







daddy som ska bege sig ut på banan.




coffe och therese flickor var också med. underbart söta kids :)




minstingen. söt visst? :)




michelle ska köra cross när hon blir stor :) haha




brorsan :)




älskling!




då var det dags för hemfärd igen!


kanske inte sådär superbra bilder men ni fick en liten inblick iallafall ;) blir nog lite fler bilder nästa söndag. då ska robin och min älskling köra också! ska bli kul att se på :)

nu ska jag hoppa in i duschen iallafall! sen ska jag fixa mig och planera lite inför dagen.

i think i had wrong about you.


Kommentarer
Postat av: robban

Freddes komentar , Tack din lilla fitta :d hahah klockrent !

2009-09-22 @ 20:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0