Monday night

Idag har vi varit hemma hos robin. skulle egentligen bara dit och hämta nyckeln till hans lägenhet, men så ringde fredde och berättade att han hade slutat så vi gick och mötte honom på stationen istället, sen gick vi och handlade mat.

var på hundrastgården en stund också och träffade victor, paula och hundarna. sen hem till robin och lagade mat och snackade skit i princip. lollo kom en stund också :) love youre company baby! du e en av få människor som känns så jävla riktig :)

sen så kom dannie och skulle lämna nåt vid halv tio så vi åkte med henne hem. inte speciellt trött ännu, så jag sitter här medans älskling duschar och ska gå och lägga sig. han mår inte bra.. börjar bli sjuk. så att snart är det väl min tur. :(

imorgon har jag körlektion så det blir nog ingen skola. helvetesjävlaskit.




vi hörs i morgon, puss. 

 

Kommentarer
Postat av: Din Louiiise :)

Det är ömsesidigt snäckan! :) Synd bara jag inte kunde hänga med till det stället du fråga om.. Men fler dagar kommer <3

2009-09-08 @ 17:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0