Mums.

Sitter hemma och mumsar på aprikoskräm. var uppe en sväng om robin innan och hämtade jörgens papper på bilen han köpt. också hade robin tagit hem massa krämer o iste och grejer från jobbet så jag fick lite. blåbärssoppa för halsen och aprikoskräm för att det är gott :) yumyum! tack robin!

känns lite bättre nu än vad det gjorde innan. var bara så ledsen på allt och alla. och jag ler fortfarande inte speciellt mycket inombords men utåt ska jag försöka vara så glad så möjligt! men det är som dom säger, efter regn kommer solsken. så det är bara att hålla ut, det kommer en bra tid för mig också.. :) hoppas jag!

älskling kom inte idag heller, blev sent på jobb. och det känns ju inte så lönt att ligga och fara hem till varandra då med tanke på att det är nårra mil att ta sig ändå. så imorgon kommer han! och då ska vi på bio och se den där bradpitt filmen, kan inte stava till det. haha. och så ska vi förmodligen äta kinamat också...

skulle egentligen till dannie på fest och sen utgång, som jag skrivit i tidigare inlägg.. men det blev inte så för att folk inte kunde bestämma sig vad dem ville och inte ville. men det tar vi igen en annan gång hoppas jag. också hoppas jag att dannie får jätteskoj i morgon ändå när hon ska ut och dansa! :)

nä nu ska jag snoka runt lite i bloggar....


Kommentarer
Postat av: Dannie

Klart att vi får ta igen de en annan gång!! Ja jag hoppas också att jag får de skoj, men de får jag säkert!!

2009-09-24 @ 21:03:46
Postat av: Dannie

Klart att vi får ta igen de en annan gång!! Ja jag hoppas också att jag får de skoj, men de får jag säkert, blir inte roligare än vad man gör de till!! Ha en trevlig kväll med Fredde

2009-09-24 @ 21:04:02
Postat av: Emma

Ja de får du säkert! ha så kul ikväll. tack =)

2009-09-25 @ 10:11:37
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: Louise

Emma, jag tror du smittat mig :O jag börjar få ont i halsen :S

2009-09-25 @ 17:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0