my day

idag har jag varit på körlektion. missade tåget hem så jag åkte med robin eftersom han slutade ungefär då. så släppte han av mig hemma, sen hämtade han mig och fredde vid halv fem tiden.

åkte till odensjön i röstånga för att dom skulle fiska :) ett jättefint ställe faktiskt. en liten sjö som ligger i ett naturreservat. robin tog med zicco dit också så han fick bada jättelänge :) sen åkte vi hem vid halv sju, sju tiden (?) tror jag. eller ja, rättaresagt vi åkte hem och bytade om, sen ica och sen hem till robin. och nu sitter vi här. grabbarna var uppe hos niklas innan så jag badade & fönade zicco för han luktade inte yummy. söthund :)

tänkte lägga upp lite bilder från idag. har ju fortfarande monkas kamera så man får ju passa på att ta massa fina bilder som man kan framkalla sen :) (fredde vill inte att jag lägger upp någon bild på honom, därför han inte är med)






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0