Mys!

Vet ni vad? idag har jag varit och badat på vikenbadet med min kära lilla flicka louise :) och det var hur mysigt som helst. dock är det inget speciellt roligt bad, så vi pratade om att kanske åka till något roligare bad någon helg. (snart?) fast fler då, ju fler desto roligare! också ska vi bada på vikenbadet en gång till fast en tisdag eller torsdag kväll, då är det barnförbjudet + att dom släcker ner och tänder massa ljus och sånt mysigt. helt perfekt!

vi badade i allafall. och snackade av oss.. eller ja mest jag, brukar va så.. lollo ger bara goda råd haha. sen bastade vi, pratade lite till... och sen solade vi i "ståuppsolariumet". ger sjukt bra färg, men verkligen inget att rekomendera. både jag och lollo fick gå ut efter 6-7 minuter då pulsen började slå jättesnabbt och man blev svimfärdig. tror det har något med syret där inne att göra. men det gottgjorde vi med 20 minuter till nere på kävlinges solarium! ;)

sen hemom till mig, lämnade av saker sen följde jag henne till stora harrie. sen mötte fredde mig på rinnbo någonstans. så pratade vi lite och så.. och nu är vi hemma igen och ska gå och lägga oss..

skola imorgon. kök... ush. jag ser verkligen inte framemot det. skolan har precis börjat och jag är redan trött på den. skolan har aldrig riktigt varit min grej.





hon kommer krossa många hjärtan en dag!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Verkligen!

2009-09-03 @ 12:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0